بزرگداشت مفاخر نباید در قالب برنامه های كلیشه ای برگزار شود
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا 'یوسف شاه ‌حسینی' روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با تاكید بر ضرورت تغییر در نگرش به مقوله مفاخر اظهار داشت: مفاخر به عنوان ظرفیت های گرانسنگ، توان و قابلیت ورود به جهان جدید و تاثیر گذاری با توجه به قرار گرفتن در عصر تكنولوژی را دارند.

وی اضافه كرد: بایستی فعالیت‌های این مجموعه از روزمرگی و حالت كلیشه‌ای بودن خارج شود و با تعمق بیشتر به پژوهش‌ های علمی پرداخته شود, اگر چه اثرات پژوهش‌های علمی بزودی قابل نمایش نیست و زمان‌ بر است.

وی با ذكر اینكه اندیشه فلسفی بوعلی سینا برای فضای فكری جهان حرف دارد به بیان همكاری‌ های این بنیاد با پژوهشگاه فلسفه تاجیكستان پرداخت و گفت: بنیاد بوعلی‌ سینا از چند سال پیش فعالیت‌های مشتركی را با مركز سینا شناسی فرهنگستان علوم تاجیكستان كه متولی پرداختن به بوعلی‌سینا شناسی و معرفی این دانشمند بزرگ است آغاز كرده و با همكاری‌ دو

جانبه در حوزه چاپ و نشر، استفاده از منابع خطی و آثار مكتوب و انتشار دفاتر بوعلی‌ سینا و نیز برگزاری همایش و بزرگداشت مشترك فعالیت خود را آغاز كرده است.

شاه ‌حسینی ادامه داد: این مجموعه به اندیشه فلسفی بوعلی‌ سینا نیاز دارد و بوعلی ظرفیت و توانی است كه می‌تواند نشاط بخش فضای فكری دنیای جدید باشد و این میراث نعمتی خدادادی و لیاقتی است كه نصیب كسانی می‌شود كه بتوانند از آن استفاده كنند.

7525/576/320





:: برچسب‌ها: پرندگان , پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 396
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: